Staňte se součástí týmu Aufori: připojte se k nám jako finanční manažer/ka

Název pracovní pozice: Finanční manažer/ka
Nástup: ihned nebo dle domluvy
Zaměstnavatel: Aufori, o.p.s, Nerudova 956, 500 02 Hradec Králové

Když dojde na čísla, cítíte se „ve svém živlu“?
Vaše druhé jméno je Pečlivost?
Nezaleknete se ani práce pod tlakem?
Pak hledáme právě vás!

Naše nezisková organizace Aufori, o.p.s., se zaměřuje na podporu lidí, kteří neměli v životě tolik štěstí. Náš tým tvoří přibližně 45 zaměstnanců, kteří cílové skupině sociálně znevýhodněných lidí poskytují širokou škálu služeb a pomoci. Roční obrat organizace se pohybuje okolo 20 milionů korun a naše financování je vícezdrojové – čerpáme státní dotace, podporu od kraje a obcí, přijímáme soukromé dary i prostředky z Evropského sociálního fondu v rámci OP Zaměstnanost plus. Kromě hlavní činnosti provozujeme také vedlejší podnikatelskou činnost, a to sociální podnik Švadlenky.

 

Na pozici finančního manažera/ky budete mít na starost komplexní finanční řízení naší organizace. Z toho důvodu nehledáme někoho, kdo potřebuje při plnění pracovních úkolů vést, ale profesionála, který se proaktivně chopí agendy a bude ji samostatně řídit. Pro tuto pozici je důležité strategické myšlení, schopnost nést odpovědnost za svá rozhodnutí, dobré plánování a sebekontrola.

Jako finanční manažer/ka Aufori určitě oceníte prostor pro seberealizaci a možnost využít svůj potenciál naplno. Pracovní čas si budete plánovat sami. Ke své práci dostanete mobilní telefon a notebook, které budete moci využívat i pro soukromé účely. Pokud jste milovníci kávy, potěší Vás, že ji budete mít na pracovišti zdarma. Využívat budete moci i další benefity, čtěte dál. 

Co u nás budete dělat?

  • zajišťovat finanční řízení neziskové organizace a jejích projektů,
  • připravovat finanční podklady pro žádosti o dotace, zpracovávat průběžné a závěrečné zprávy, včetně vyúčtování projektů,
  • evidovat a kontrolovat čerpání rozpočtů, hospodárnost a efektivitu vynaložených prostředků organizace,
  • realizovat nákupy, zpracovávat objednávky a fakturace,
  • zpracovávat statistické výkazy pro státní instituce,
  • vést evidenci a kontrolovat náhradní plnění organizace,
  • spravovat bankovní účet a pokladny projektů,
  • úzce spolupracovat s účetní a auditorskou firmou.

Co od Vás očekáváme?

  • min. středoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením,
  • min. 1 rok praxe s finančním řízením, praxe v oblasti neziskového sektoru je vítána,
  • potvrzení o trestní bezúhonnosti,
  • bezproblémový time management, pracovní rozvrh si budete plánovat sami, proto potřebujeme někoho zodpovědného, kdo si s tím hravě poradí,
  • schopnost nést zodpovědnost za svá rozhodnutí,
  • strategické uvažování,
  • týmovost, respektujeme individuálnost našich kolegů, ovšem bez vzájemné spolupráce by náš tým nemohl fungovat,
  • loajálnost a souznění s našimi hodnotami, tou nejvýstižnější z nich je pro nás odvaha.
 

Co vám můžeme nabídnout?

  • práci na plný, případně zkrácený úvazek s nástupem ihned nebo jak se domluvíme,
  • pracovní smlouvu na dobu určitou ovšem s perspektivou dlouhodobé spolupráce – na trhu působíme již 11 let a hledáme spolehlivého parťáka, který s námi vydrží,
  • nástupní mzdu v rozmezí 40 000 Kč až 50 000 Kč, v závislosti na Vaší dosavadní praxi a zkušenostech,
  • 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna,
  • mobilní telefon a notebook,
  • příspěvek na stravování,
  • možnost občasné práce z domova,
  • možnost dalšího vzdělávání, pravidelné supervize,
  • možnost uplatnit své nápady, podílet se na rozvoji služby a dalších aktivitách organizace.

Pro zařazení do výběrového řízení nám prosím zašlete váš strukturovaný životopiskrátký motivační dopis, ze kterého se dozvíme, proč byste chtěli pracovat na pozici finančního manažera právě v neziskové organizaci. Dokumenty k výběrovému řízení zašlete nejpozději do 2. 2. 2025 na e-mailovou adresu personalista.aufori@gmail.com.

Zasláním životopisu udělujete souhlas s tím, že získaná data budeme zpracovávat pouze za účelem dosažení vhodného kandidáta a pouze po dobu výběrového řízení.

A jak u nás výběrové řízení probíhá?

V 1. kole výběrového řízení si nejdříve projdeme váš životopis a motivační dopis. Pokud budete splňovat všechna zadaná kritéria, potkáme se společně ve 2. kole výběrového řízení.

2. kolo výběrového řízení bude složeno ze dvou částí:

  • praktická část – test zaměřený na Vaše praktické zkušenosti s finančním řízení neziskové organizace, která zabere cca 45 minut,
  • ústní část – osobní setkání, při kterém uvítáme možnost se navzájem lépe poznat a dozvědět se více o Vašich pracovních zkušenostech. Zároveň Vám rádi přiblížíme základní rámec pracovních činností na pozici finančního manažera/manažerky, což nám zabere také cca 45 minut.

Pokud si vzájemně padneme do oka, postoupíte do 3. kola výběrového řízení, při kterém vás rádi přivítáme na odborné stáži v rozsahu přibližně dvou hodin přímo u nás v Aufori. Na stáži se dozvíte, s jakými systémy finanční manažer/ka pracuje a detailněji se seznámíte s pracovní náplní. Prostor bude i na zodpovězení všech vašich dotazů.  

Pokud i poté společně usoudíme, že je to práce právě pro vás, „jste náš“ a můžeme začít projednávat nezbytné náležitosti k vašemu nástupu. 

Těšíme se na vás!

 

Máte dotazy k vyhlášeným výběrovým řízením nebo nám chcete poslat svůj životopis?