S aplikací Freelo na jedné lodi

Již delší dobu jsme hledali možnosti, které by zjednodušily komunikaci napříč celým týmem. Narazili jsme na Freelo. Aplikaci, která má za cíl usnadnit správu projektů v organizaci, zefektivnit komunikaci a zpřehlednit jednotlivé úkoly.
Postupně jsme ale o této aplikaci zjišťovali více informací a byli jsme nadšení. Vše, co jsme dříve řešili po e-mailech, nyní máme na jednom místě. Přehledně a jednoduše si přiřazujeme úkoly, plníme a odškrtáváme. Jeden úkol, jedno vlákno komunikace, jedno místo, kam se vše zároveň nahraje, okomentuje, upraví a je hotovo. Každý z týmu vidí, jak se úkolu daří a co ještě chybí.
Správa sociálních sítí, tvorba newsletteru, zápisy z porad, strategické plánování - to vše jsme z e-mailů či ze sdíleného disku převedli právě na palubu Freela.
Nyní se nám daří mnohem lépe na žádný úkol nezapomenout, dotáhnout vše dokonce a neodkládat věci se slovy: „Až někdy bude čas.“ nebo „Ještě to nehoří, budu se tomu věnovat později.“. Protože i to „později“ již umíme do Freela zadat. Navíc nás sama aplikace upozorní, že se blíží termín tohoto úkolu. A co si budeme, zapomenuté úkoly nebo hořící deadliny nemá nikdo v lásce.
 
V Aufori umožňujeme pracovat kolegům také z home-office a tato aplikace je právě pro tuto podobu spolupráce jako dělaná. Mnohem snáz se nám nyní pracuje v týmu právě i mimo kancelář. Týmové úkoly zvládáme splnit jednoduše právě díky přehlednosti, vzájemné diskuzi, kterou aplikace umožňuje.
Celá aplikace je uživatelsky velmi jednoduchá, takže se v ní zorientuje opravdu každý. A kdyby ne, administrativní podpora je perfektní a rychlá.
A co vnímáme jako skvělý bonus? Že při používání této aplikace zůstáváme nejen v České republice, ale téměř také v našem regionu. Freelo totiž vzniklo hned za rohem, a to v našem sousedním městě, v Pardubicích. Myšlence místního prospěchu totiž Aufori opravdu fandí.
discussion-cz@2x (1)