Finanční manažer/ka

Nástup: 1. 6. 2025 nebo dle domluvy
Výše úvazku: 1,0 úvazek
Zaměstnavatel: Aufori, o.p.s, Nerudova 956, 500 02 Hradec Králové

Když dojde na čísla, cítíte se „ve svém živlu“?
Vaše druhé jméno je Pečlivost?
Pak hledáme právě vás!

Aufori, o.p.s. je nezisková organizace, která se zaměřuje na podporu sociálně znevýhodněných osob. Náš tým tvoří přibližně 45 zaměstnanců a hospodaříme s ročním obratem okolo 20 milionů Kč. Naše financování je vícezdrojové – čerpáme státní dotace, podporu od kraje a obcí, přijímáme soukromé dary i prostředky z Evropského sociálního fondu v rámci OP Zaměstnanost plus. Vedle hlavní činnosti provozujeme sociální podnik Švadlenky.

Na pozici finančního manažera/ky budete postupně přebírat odpovědnost za finanční řízení celé organizace. Nejprve vás čeká zaškolení a podpora zkušeného týmu, abyste se mohli dobře zorientovat v našich procesech. Jakmile získáte potřebné zkušenosti, budete si již svoji agendu řídit samostatně. Nabízíme vám prostor pro seberealizaci a možnost naplno využít svůj potenciál. Pracovní dobu si navíc budete moci z velké části organizovat podle sebe.

Co u nás budete dělat?

  • Zajišťovat finanční řízení neziskové organizace a jejích projektů,
  • připravovat finanční podklady pro žádosti o dotace, zpracovávat průběžné a závěrečné zprávy, včetně vyúčtování projektů,
  • evidovat a kontrolovat čerpání rozpočtů, hospodárnost a efektivitu vynaložených prostředků organizace,
  • realizovat nákupy, zpracovávat objednávky a fakturace,
  • zpracovávat statistické výkazy pro státní instituce,
  • vést evidenci a kontrolovat náhradní plnění organizace,
  • spravovat bankovní účet a pokladny projektů,
  • úzce spolupracovat s účetní a auditorskou firmou.

Co od Vás očekáváme?

  • Min. středoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením,
  • min. 1 rok praxe s finančním řízením, praxe v oblasti neziskového sektoru je vítána,
  • potvrzení o trestní bezúhonnosti,
  • bezproblémový time management, pracovní rozvrh si budete plánovat sami, proto potřebujeme někoho zodpovědného, kdo si s tím hravě poradí,
  • schopnost nést zodpovědnost za svá rozhodnutí,
  • strategické uvažování,
  • týmovost, respektujeme individuálnost našich kolegů, ovšem bez vzájemné spolupráce by náš tým nemohl fungovat,
  • loajálnost a souznění s našimi hodnotami, tou nejvýstižnější z nich je pro nás odvaha.
 

Co vám můžeme nabídnout?

  • Práci na plný úvazek s nástupem od 1. 6. nebo jak se domluvíme,
  • pracovní smlouvu na dobu určitou ovšem s perspektivou dlouhodobé spolupráce – na trhu působíme již 11 let a hledáme spolehlivého parťáka, který s námi vydrží,
  • nástupní mzdu v rozmezí 40 000 Kč až 50 000 Kč, v závislosti na Vaší dosavadní praxi a zkušenostech,
  • 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna,
  • mobilní telefon a notebook,
  • příspěvek na stravování,
  • možnost občasné práce z domova,
  • možnost dalšího vzdělávání, pravidelné supervize,
  • možnost uplatnit své nápady, podílet se na rozvoji služby a dalších aktivitách organizace.

Pro zařazení do výběrového řízení nám prosím zašlete váš strukturovaný životopiskrátký motivační dopis, ze kterého se dozvíme, proč byste chtěli pracovat na pozici finančního manažera právě v neziskové organizaci. Dokumenty k výběrovému řízení zašlete na e-mailovou adresu personalista.aufori@gmail.com.

Zasláním životopisu udělujete souhlas s tím, že získaná data budeme zpracovávat pouze za účelem dosažení vhodného kandidáta a pouze po dobu výběrového řízení.

 

A jak u nás výběrové řízení probíhá?

1. kolo – projdeme si Váš životopis a motivační dopis, pokud budete splňovat všechna zadaná kritéria, potkáme se ve 2. kole výběrového řízení.

2. kolo – rádi se s Vámi setkáme osobně, abychom se navzájem lépe poznali, dozvěděli se více o Vašich pracovních zkušenostech a seznámili Vás se základním rámcem pracovních činností na této pozici, setkání zabere cca 45 minut, pokud si vzájemně padneme do oka, postoupíte do 3. kola výběrového řízení.

3. kolo – bude Vás čekat dvouhodinová stáž přímo u nás v Aufori, na které se dozvíte, s jakými systémy u nás finanční manažer/ka pracuje a detailněji se seznámíte s pracovní náplní, také rádi zodpovíme všechny Vaše dotazy.   

Pokud i poté společně usoudíme, že je to práce právě pro vás, „jste náš“ a můžeme začít projednávat nezbytné náležitosti k Vašemu nástupu. 

Těšíme se na vás!

Máte dotazy k vyhlášeným výběrovým řízením nebo nám chcete poslat svůj životopis?