Další roky v nových prostorách spolu s novými tvářemi Aufori

Během minulého roku Aufori oslavila 10 let od svého vzniku. Za tu dobu vyrostla, profesionalizovala se a rozšířila nejen nabídku služeb a aktivit pro lidi v chudobě po celém Královéhradeckém kraji, ale také navýšila počet pracovníků.

V Aufori je zaměstnáno cca 30 lidí na stálý pracovní poměr, během roku spolupracujeme ale
s dalšími cca 20 – 30 lidmi na dohody.

Prostory v naší milované ulici Habrmanova už nám začínaly být těsné.

Celé vedení sedělo v jedné kanceláři a často se stávalo, že telefonní hovory musely probíhat i
na chodbě, museli jsme důkladně dbát na obsazené konzultovny. Začalo to být nedůstojné
nám pracovníkům, klientům, ale i donátorům, sponzorům, partnerům. Proto jsme se na konci
roku rozhodli právě vedení organizace přestěhovat. Díky tomu se uvolnilo místo pro
pracovníky v přímé práci, kteří zůstali v prostorách s konzultovnami a s veškerým zázemím,
které tam mají.

Nové prostory dávají dostatek prostoru pro zázemí vedení organizace
a také pro náš sociální podnik Švadlenky. Tuto část Aufori tedy nyní
najdete na adrese Nerudova 956 v Hradci Králové. Tedy jen kousek od
ulice Habrmanova.

A protože nezůstalo jen u přestěhování, ale změny se děly dál, s jarem jsme v našem
manažerském týmu přivítali také nové kolegyně. Na pozici finanční manažerky nastoupila
kolegyně Ing. Nikola Kozáková a na pozici administrativní pracovnice jsme přivítali kolegyni
Renátu Juričkovou.

Kolegyně Nikola se v Aufori podílí na finančním řízení projektů a organizace, úzce
spolupracuje s účetní firmou, donátory a s partnery. Ke svému nástupu do organizace nám
řekla: „Aufori mi v prvním kroku do života přinesla nejen nové pracovní prostředí, ale
odstartovali jsme společně můj úplný začátek pracovní etapy života. Na pohovor do Aufori
jsem přišla jako novopečená inženýrka, která ještě nezpracovala dojmy z úspěšného ukončení
studia a najednou tu byla další obrovská vlna emocí. Vzali mě na pozici, kde jsou samá čísla,
a to bylo vždy mým snem."

Díky této možnosti, kterou mi paní ředitelka, Mgr. Lenka Matoušková, umožnila, jsem udělala
další velké životní rozhodnutí.

 

Odstěhovala jsem se 100 km daleko od mého milovaného domova a
rodiny, abych mohla tuto skvělou příležitost využít a plnit si své sny.
Vím, že jsem díky Aufori našla tu správnou cestu a správné místo a
věřím, že spolu dokážeme opravdu velké a krásné věci.“
Ing. Nikola Kozáková
Ing. Nikola Kozáková

Renáta se stala pravou rukou vedení organizace. Je kontaktní osobou, když člověk neví, kam
svůj dotaz směřovat. Zajišťuje praktický chod organizace a spolu s dalšími kolegyněmi
z provozu se stará o to, aby u nás všem bylo dobře. Také ona zavzpomínala na svůj nástup do
Aufori.

Náhodou jsem narazila na inzerát Aufori, v němž hledali administrativní pracovnici. Zkusila
jsem se do výběrového řízení přihlásit s tím, že co se má stát, to se stane. A stalo se. Telefonát
provozní ředitelky Kristýny Mrázikové o tom, že si mě na danou pozici vybrali, mě zastihl na
parkovišti a určitě na to nezapomenu. Stejně jako ostatní lidé na tom parkovišti, kteří pak
museli přihlížet mé hysterické radosti.  
Už první dny na novém místě naznačily, že práce bude o dost náročnější, než jsem čekala. Ale
protože nemám ve zvyku se snadno vzdávat, výzvu jsem přijala. Od té doby se snažím
přispívat k fungování celé organizace. Nečekaným bonusem mé práce je díky Švadlenkám,
které s námi sdílí prostory, že mohu pobývat v prostředí barevných látek a originálních
výrobků a mám možnost sledovat, jak našim šikovným švadlenkám vznikají pod rukama různé
krásné produkty.
Vlastně dodnes nevím, proč si mne Lenka s Kristýnou na toto místo vybraly. Možná vycítily, že
sem prostě patřím.

Každopádně si připadám jako ten správný člověk na tom správném
místě a v tu správnou dobu. A dokud to půjde, budu se v Aufori dál
ráda podílet na věcech, které mají smysl.“
Renáta Juričková
Renáta Juričková